Effektiv Google Ads annoncering

Som Nordens største fagmedie hjælper vi ambitiøse virksomheder med at få det maksimale ud af deres online markedsføring og vinde deres brancher. Vi har et dygtigt team af eksperter, der hjælper virksomheder med at skræddersy og implementere deres Google Search Ads-kampagner for at nå deres målgruppe og øge deres online synlighed og salg. Læs videre for at lære mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at opnå succes gennem Google Search Ads.

 

Hvordan fungerer Google Search Ads?

Google Ads, tidligere Google Adwords, er navnet på de annoncer, som du finder i toppen af mange søgninger på Google. Det er betalte placeringer, som virksomheder har købt sig til, og de er derfor markeret med ‘Annonce’, hvor der maks kan være fire annoncer til hver søgning. Man kan som virksomhed blive eksponeret til mange flere kunder, når de foretager en bestemt eller specifik søgning. På den måde vil jeres annoncer blive vist i alle søgninger, der ifølge Google har relevans for det bestemte søgeord, som der er blevet angivet. Det betyder, at man skal levere en annonce og en side, der ligger så tæt op ad søgningen som overhovedet muligt for at få en af pladserne.

Hos Nordiske Medier er vi specialister i både opsætningen i disse annoncer, skaleringen og remarketing kampagner, så vi sammen kan nå ud til tusindvis af potentielle kunder til en meget lav pris. Derudover er vi en del af Det Nordjyske Mediehus, som er certificeret Google Partner, hvilket betyder, at vi har vist gode resultater for kunder, som vi har samarbejdet med.

Google ads rapportering

Sådan skaber vi resultater med Google Ads

En af måderne vi skaber resultater på er med et grundigt forarbejde. For at vi overhovedet kan forstå jeres forretning og det, som I tilbyder til jeres kunder, så kræver det, at vi har sat os grundigt ind i lige netop jeres virksomhed. Med en dyb indsigt i jeres virksomhed kortlægger vi det strategiske fundament for hele vores fremtidige samarbejde og hvilke optimeringsmuligheder, der er med til at skabe profit. Vi analyserer jeres hjemmeside, konkurrenter og nuværende Google Ads setup, hvis I har et, der alt sammen ender ud i effektiv online annoncering. Det betyder også, at vi ikke har et standard Google Ads setup – vi tilpasser i stedet strategien efter jeres virksomhed og de behov og krav, som I har.

Vi sørger for, at I bliver fundet i Googles søgeresultater

Hos Nordiske Medier bestræber vi os ikke kun på at være ekstremt transparente, vi leverer også resultater, der kan ses på bundlinjen. Vi har indgående facetter til alle dele af arbejdet med Google Ads, og vores team består af erfarne specialister, der er eksperter i at forstå forbrugerens behov og adfærd. Vi hjælper dig eller din virksomhed med alt fra søgeordsanalyse til oprettelse og optimering af annoncer – uanset om I allerede har en eksisterende Google Ads indsats eller starter helt fra bunden.

 

Utallige muligheder for at annoncere med PPC i Google Ads

Google Ads er det, som man kalder for pay-per-click (PPC) annoncering. Det betyder, at man ikke betaler for at blive vist på Google, men derimod afregnes der efter, hvor mange gange der er nogen, der klikker på annoncerne. Det giver jer muligheden for at oprette meget specifikke og målrettede annoncer baseret på brugerens søgning. Ser du, der kan oprettes annoncer på stort set alle relevante søgeord og søgninger – uanset hvor specifik søgningen er. Hertil er der faktisk også mulighed for at inkorporere negative søgeord, så annoncerne ikke vises, hvis disse ord indgår i selve søgningen. På den måde kan man være ekstremt specifik i de besøgende, som man får ind på sin hjemmeside.

Netop fordi, at man kun betaler for hvert klik og ikke selve visningen, så hjælper vi jer med at oprette relevante annoncer, som der ligger klar til den dag, hvor en potentiel kunde foretager den pågældende søgning. På den måde kan vi skabe mere relevant trafik til jeres hjemmeside på en kosteffektiv måde, der for alvor konvertere jeres besøgende til kunder.

Månedlig rapportering giver jer strategisk indsigt

Vores basis for et godt samarbejde er altid transparens, hvorfor vi hver måned giver et dybdegående indblik i jeres performance og strategien bag det hele via jeres Google Ads konto. Her kommer vi ind på alle relevante faktorer som cost per click, visninger, konverteringer, ROI, ROAS, spend og omsætning. Vi har kun succes, når I har succes, og det er derfor ekstremt vigtigt for os, at vi i tæt dialog fortæller om de tiltag, der bliver lavet for at skabe de bedste resultater. I forstår jeres produkter bedre end nogen anden, og vi forstår Google bedre end nogen anden – derfor kan vi sammen skabe værdi for jeres besøgende, så de bliver konverteret til kunder.

Google ads annoncering